Можем да се мерим с всяка цена! 44-дневна Гаранция за удовлетвореност
  • ОСНОВЕН

  • Какво е gizzmo.bg?

    Gizzmo.bg е специализиран шопинг център, който предлага мобилни аксесоари за различни мобилни устройства. В него се предлагат кейсове и калъфи от премиум качество, първокласни стъклени протектори за дисплей Optishield, кабели за зареждане и за прехвърляне на данни, адаптери и слушалки. Сайтът е спечелил няколко награди за “Най-добър онлайн доставчик” за 2014 г., 2015 г., 2016 г. и 2017 г. в Словения и Хърватия.

  • Как да направя покупка?

    Просто добавете избраните продукти в количката като използвате бутона “Добави в количката” и после натиснете бутона “плащане”, където можете да въведете информация за доставката. Ако не сте добри в пазаруването онлайн, можете просто да създадете списък с избрани продукти и да ни го изпратите на [email protected]

  • Продуктът, който избрах, не е наличен. Кога ще го има в наличност?

    За повече информация относно сроковете за доставка, просто ни изпратете линк, пренасочващ към избрания продукт, на [email protected]

  • ДОСТАВКА

  • Кой куриер ще ми достави поръчката?

    Изпращаме поръчките си с GLS.

  • Какви са таксите за доставка?

    Пощенските и опаковъчните разходи са 10,99 Лв, когато плащате с наложен платеж, и 9,49 Лв, ако плащате с банков трансфер, чрез PayPal или с кредитна карта.

  • Ако направя поръчка днес, кога мога да очаквам доставката?

    Ако направите поръчката си преди 16:00 часа, тя ще бъде изпратена същия ден и доставена с GLS за 3-6 дни.

  • Как мога да проверя поръчката си?

    Ако сте посочили телефонен номер в информацията за доставка, куриерът ни ще Ви изпрати текстово съобщение при изпращане на пратката. Ако искате подробна информация за поръчката си, можете да ни пишете на адрес [email protected]

  • Какво се случва, ако не съм вкъщи, когато ми доставят пратката?

    Ако опитът за доставка е неуспешен, GLS ще Ви информират по имейл или чрез текстово съобщение, което ще съдържа линк, пренасочващ Ви към приложението FlexDelivery, което предлага различни опции за доставка, като позволява на потребителите да изберат най-добрата опция за тях.

  • Какво се случва с доставката на пратката ми?

    1ва стъпка: Информация за доставката

    Gizzmo.bg ще получи поръчката Ви, ще подготви пакета и ще препрати информацията за доставката до GLS – включително Вашия имейл или телефонен номер, който ще позволи гъвкавата доставка на поръчката. По-късно GLS ще използва имейл или текстово съобщение, за да Ви информира за срока на доставка и сумата, която трябва да бъде платена.


    2ра стъпка: Информация за очакваното време на доставка

    Щом куриерът сканира пакета, който трябва да бъде доставен, системата автоматично изпраща второ известие, което включва прогнозно време на доставка. Съобщението включва номер на куриера и номер на отдела за поддръжка на клиенти.


    3та стъпка: Опции за доставка

    Ако доставката е неуспешна, GLS ще Ви информира с имейл или текстово съобщение, което ще включва линк, препращащ Ви към FlexDelivery, които предлагат различни опции за доставка. Клиентът може да избере най-подходящия вариант:


    • Същият адрес за доставка на различна дата
    • Нов адрес за доставка
    • Доставка до GLS ParcelShop
    • Взимане от депо на GLS
    • Разрешение за доставка на пратката без подпис на клиента
    • Отхвърляне на доставката
Затвори

Стремим се да Ви осигуряваме изключително преживяване всеки ден

33771

анализирани потребителски оценки и отзиви за аксесоари за телефони

67

потребители разглеждат този уебсайт в момента и сравняват кейсове за телефони

270617

пратки са изпратени от централата на г-н Gizzmo до потребители в цяла Европа

34,3h

часа е средното време от потвърдена поръчка до доставка в България

Искате да знаете повече за г-н Gizzmo и екипа му? За нас

Вие преглеждате и изпращате данни чрез защитена 265-битова SSL Връзка.

ОБРАТНО В НАЧАЛОТО
Ако искате да добавите продукт в количката, натиснете бутона "Добави в количката".

Безплатна доставка

продължи
Clear cart